Główna treść strony
Postępowanie wodnoprawne wszczęte na wniosek Wójta Gminy Klembów, ul. Gen. Fr. Żymierskiego 38, 05-205 Klembów
Postępowanie administracyjne w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód, w zakresie odprowadzania ścieków opadowych i roztopowych do ziemi, z nawierzchni utwardzonych ul. Koczorowskiej i części ul. Kolejowej w Ostrówku, gm. Klombów, oraz na wykonanie urządzeń wodnych służących do odprowadzania ww. ścieków do ziemi (tj. studni chłonnej i wylotu kanalizacji deszczowej do rowu).
Wołomin, dnia 14.07.2008r.
WOŚ-6225-20/ 2043/08
Zawiadomienie
o wszczęciu postępowania wodnoprawnego
Na podstawie art. 127 ust. 6 i 7 ustawy z dnia 18 lipca 2001. Prawo wodne (Dz.U. z 2005r. Nr 239, poz. 2019 ze zm.) oraz zgodnie z art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071, z późn. zm.),
zawiadamiam,
że w Starostwie Powiatowym w Wołominie przy ul. Prądzyńskiego 3, na wniosek z dnia 03.07.2008r. Wójta Gminy Klembów, ul. Gen. Fr. Żymierskiego 38, 05-205 Klembów, zostało wszczęte postępowanie w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód, w zakresie odprowadzania ścieków opadowych i roztopowych do ziemi, z nawierzchni utwardzonych ul. Koczorowskiej i części ul. Kolejowej w Ostrówku, gm. Klombów oraz wykonanie urządzeń wodnych służących do odprowadzania ww. ścieków do ziemi (tj. studni chłonnej i wylotu kanalizacji deszczowej do rowu).
Uwagi i wnioski przed rozstrzygnięciem w przedmiotowej sprawie można składać w kancelarii Starostwa Powiatowego w Wołominie, przy ul. Prądzyńskiego 3, w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Wytworzył lub odpowiada za treść: | brak danych, data: 00.00.0000 r. |
---|
Wprowadził: | Nieznany, data: 15.07.2008 r., godz. 08.39 |
---|
Ostatnia aktualizacja: | Nieznany, data: 15.07.2008 r., godz. 08.39 |
---|
Rejestr zmian:Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|
15.07.2008 r., godz. 08.39 | Nieznany | Dodanie strony do BIP. |