Główna treść strony
Protokół nr 49/2007
z dnia 08.11.2007 r.
Wołomin, dnia 8 listopada 2007r.
PROTOKÓŁ Nr 49/2007
z posiedzenia Zarządu Powiatu Wołomińskiego
z dnia 8 listopada 2007 r.
Przewodniczący Zarządu Starosta Maciej Urmanowski o godz. 830 otworzył posiedzenie. W posiedzeniu uczestniczyli członkowie Zarządu: Maciej Urmanowski, Piotr Uściński, Izabella Dziewiątkowska, Marek Szafrański, ponadto Skarbnik Powiatu Jadwiga Tomasiewicz (lista obecności w załączeniu).
Porządek posiedzenia:
1.Przyjęcie porządku obrad.
2.Sprawy budżetowe – c.d. omówienie projektu budżetu na 2008r.
3.Sprawy różne.
Ad. 1.
Odczytano i przyjęto bez uwag porządek posiedzenia.
Ad. 2.
Starosta omówił przygotowany przez Skarbnika Powiatu materiał dotyczący projektu budżetu na 2008r. w zakresie:
1)zadań inwestycyjnych (w załączeniu do protokołu)
2)limitów wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2008 – 2010 (w załączeniu do protokołu).
Zarząd na wniósł uwag do przedstawionych propozycji. Zarząd postanowił, iż całość projektu uchwały budżetowej na rok 2008 będzie przedmiotem obrad następnego posiedzenia.
Ad. 3.
Spraw różnych nie zgłoszono.
Wobec zrealizowania porządku obrad Przewodniczący Zarządu o godz. 1005 zamknął posiedzenie.
Na tym protokół zakończono.
Protokołowała:
................................
Hanna Nowicka
Protokół podpisali:
1. Przewodniczący Zarządu - Maciej Urmanowski
2. Członek Zarządu - Piotr Uściński
3. Członek Zarządu - Marek Szafrański
4. Członek Zarządu - Izabella Dziewiątkowska
5. Członek Zarządu - Hanna Szyszkowska
Wytworzył lub odpowiada za treść: | Starosta Wołomiński – Maciej Urmanowski, data: 08.11.2007 r. |
---|
Wprowadził: | Katarzyna Pazio, data: 16.11.2007 r., godz. 09.00 |
---|
Ostatnia aktualizacja: | Katarzyna Pazio, data: 13.09.2010 r., godz. 11.53 |
---|
Rejestr zmian:Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|
13.09.2010 r., godz. 11.53 | Katarzyna Pazio | Edycja strony |
10.09.2010 r., godz. 09.18 | Katarzyna Pazio | Edycja strony |
16.11.2007 r., godz. 09.00 | Katarzyna Pazio | Dodanie strony do BIP. |