KOMUNIKAT
w sprawie zgłaszania uwag do oferty złożonej w trybie art. 19a
ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
z pominięciem otwartego konkursu ofert
Informujemy, że
Parafia Rzymskokatolicka błogosławionego Jana Pawła II z siedzibą w Radzyminie złożyła, zgodnie z art. 19a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536 z późn. zm.), ofertę na realizację zadania publicznego z pominięciem otwartego konkursu ofert:
zakres: Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego
nazwa zadania: Organizacja uroczystości przekazania barw 201 Ochotniczego Pułku Szwoleżerów
koszt realizacji zadania: 12.680,00 zł
wnioskowana kwota dotacji: 9.220,00 zł
termin realizacji zadania: od 20.05.2013 r. do 20.06.2013 r.
miejsce realizacji zadania: Radzymin ul. Słowackiego (pola przy Parafii).
Zgodnie z art. 19a ust. 4 powołanej ustawy: każdy, w terminie 7 dni od dnia 9 maja 2013 r. może zgłosić uwagi dotyczące oferty.
Uwagi należy zgłaszać w formie pisemnej lub do protokołu:
• na e-mail:
ngo@powiat-wolominski.pl
• fax: 22 776-50-93
• lub do: Wydziału Spraw Obywatelskich
Starostwa Powiatowego w Wołominie
ul. Prądzyńskiego 3, 05-200 Wołomin
pokój 27 (przyziemie / WEJSCIE B).
Sprawę prowadzi: podinspektor Ewa Jagodzińska.
Treść oferty stanowi załącznik do niniejszego komunikatu.