Wersja archiwalna BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

INFORMACJA!!!
Ogłoszenia o przetargach:
- Komendy Powiatowej PSP w Wołominie,
- Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie,
- Gospodarstwa Pomocniczego Obsługi Geodezyjnej,
- Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego,
- Środowiskowego Domu Samopomocy,
- Ośrodka Dokumentacji Etnograficznej "Korozja i Kolor"
znajdują się pod linkiem: Biuletyny Informacji Publicznej jednostek organizacyjnych powiatu W Biuletynie Informacji Publicznej bieżące dane są wprowadzane od 1 lipca 2003 r.

SPW.272.13.2021 1. Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa budynku na potrzeby Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego.2. Rozbiórka budynku garażowego 3. Budowa nowej siedziby Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy

Ogłoszenie zamieszczono: 23.02.2021 r.
Data składania ofert: 23.03.2021 r., godz. 10.00
Data otwarcia ofert: 23.03.2021 r., godz. 10.30
Typ przetargu: Tryb podstawowy
2021/BZP 00009554/01

1. Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa budynku na potrzeby Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego. 2. Rozbiórka budynku garażowego 3. Budowa nowej siedziby Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy.
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 2021-02-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
1. Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa budynku na potrzeby Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego.2. Rozbiórka budynku garażowego 3. Budowa nowej siedziby Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WOŁOMIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269344
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prądzyńskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Wołomin
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiat-wolominski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wolominski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

1. Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa budynku na potrzeby Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego.2. Rozbiórka budynku garażowego 3. Budowa nowej siedziby Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f284f520-75a7-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009554/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-23 09:06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000987/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa nowej siedziby Powiatowego ŚDS Typu A w Kobyłce ul. Poprzeczna 18

1.1.5 Nadbudowa i przebudowa obiektów na potrzeby Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.powiat-wolominski.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wolominski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wolominski, https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wolominski, https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem I.16 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Oświadczenie zawarte w pkt 14 formularza oferty

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPW.272.13.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa budynku na potrzeby Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego.2. Rozbiórka budynku garażowego 3. Budowa nowej siedziby Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39290000-1 - Wyposażenie różne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp/zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, zamówienia na dodatkowe dostawy.Zakres zamówienia na podobne roboty budowlane:– roboty budowlane – wyposażenie (usługa) (zamówienie powinno polegać na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, i powinno być zgodne z jego przedmiotem).
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem III.4 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się odpowiednim ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 10 000 000,00 zł;2. Zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/zakończył w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej trzy roboty budowlane obejmujące swoim zakresem budowę lub przebudowę obiektów użyteczności publicznej w ramach jednego lub wielu kontraktów o łącznej wartości nie mniejszej niż 12 000 000,00 zł brutto. Uwaga: Pod pojęciami „budowa”, „przebudowa”, rozumie się pojęcia zdefiniowane odpowiednio w Art. 3 pkt. 6 i 7a ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.). b) Wykonawca powinien dysponować następującymi osobami :Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontroli jakości lub kierowania robotami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;- oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy;- oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- pełnomocnictwo (jeśli dotyczy);- oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy);- kosztorys dla robót budowlanych i formularz cenowy dla wyposażenia obiektów;- zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy); - wadium; - wykaz rozwiązań równoważnych (jeśli dotyczy);- zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 08.04.2021 r.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku PKO BP numer rachunku 24 1020 1042 0000 8102 0016 6942. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być SPW.272.13.2021 1. Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa budynku na potrzeby Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego. 2. Rozbiórka budynku garażowego. 3. Budowa nowej siedziby Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. 1. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień umowy, w zakresie:1) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, z tym zastrzeżeniem, że wartość netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie do wysokości obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia;c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie;d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu kosztu wykonawcy, jaką będzie on zobligowany ponieść w przypadku zmiany przepisów dotyczących zasad gromadzenia lub wpłat podstawowych finansowanych przez podmiot zatrudniający do pracowniczych planów kapitałowych w odniesieniu do osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie;e) zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że:– minimalny poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów, uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi 20 % w stosunku do cen lub kosztów wskazanych w kosztorysie, sporządzonym na etapie przygotowania dokumentacji projektowej;– poziom zmiany wynagrodzenia zostanie ustalony na podstawie wskaźnika zmiany cen materiałów lub kosztów ogłoszonego w komunikacie prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, ustalonego w stosunku do miesiąca, w którym został sporządzony kosztorys;– maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza zamawiający, to łącznie 20 % w stosunku do wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 6 ust. 1 umowy;2) zmiany zakresu/sposobu realizacji świadczenia, w przypadku:a) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych związanych z istnieniem niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.) skutkujących niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych; b) wycofania z produkcji materiałów przyjętych w dokumentacji;3) zmiany terminu realizacji, w przypadku:a) działania organów administracji lub gestorów sieci związanego z przekroczeniem określonych przez prawo terminów wydawania wymaganych w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.;b) w przypadku zawarcia umowy z wykonawcą po upływie pierwotnego terminu związania ofertą – o czas, jaki minął od upływu pierwotnego terminu związania ofertą do dnia zawarcia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wolominski
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-10 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-08

1. Specyfikacja warunków zamówienia

2. Formularz cenowy wyposażenie COM

3. Formularz cenowy wyposażenie PŚDS

COM
4. BIOZ

5. Charakterystyka energetyczna

Przedmiary robót, STiOR
Branża budowlana

6. Kosztorys ofertowy

7. Przedmiar

8. STWIORB - Prace budowlane

9. Strona tytułowa

10. STWIOR Branża ogólnobudowlana

Branża elektryczna
11. Kosztorys ofertowy - elektryczny

12. Przedmiar - elektryczny

13. STWIORB - Instalacje elektryczne Fotowolitaka

14. STWIORB - Instalacje elektryczne zewnętrzne

15. STWIORB - Instalacje elektryczne

16. SST Instalacje wewnętrzne

17. SST Instalacje zewnętrzne

18. SST Instalacje fotowoltaiczne

19. STWIORB Elektryczny strona tytułowa

Branża sanitarna
20. Kosztorys ofertowy COM

21. Przedmiar COM

22. STWIORB COM

Wyposażenie
23. Przedmiar - wyposażenie

24. STWIORB - wyposażenie

25. Strona tytułowa STWIORB - wyposażenie

26. STWIOR budowlany COM - wyposażenie

Projekt instalacji elektrycznej
27. Rzut parteru

28. Rzut I piętra

29. Rzut II piętra

30. Rzut dachu

31. Rzut parteru - oświetlenie

32. Rzut I piętra- oświetlenie

33. Rzut II piętra- oświetlenie

34. Schemat RG

35. Schemat R1

36. Schemat R2

37. Schemat Rk

38. Zewnętrzne instalacje elektryczne

39. Opis

40. Rzut parteru - instalacje słaboprądowe

41. Rzut I piętra- instalacje słaboprądowe

42. Rzut II piętra- instalacje słaboprądowe

43. Schemat systemu oddymiania

44. Schemat systemu sygnalizacji pożaru

45. Schemat SSWIN

46. Schemat systemu przywołania

47. Schemat instalacji CCTV

48. Schemat instalacji LAN

49. Schemat instalacji TV/SAT

50. Fotowoltaika

51. Rzut dachu - instalacja fotowoltaiczna

52. Schemat PV

53. Schemat Rpv

54. Szczegół posadowienia paneli PV

55. Opis teletechnika

Projekt architektura BB
56. Standardy dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnościami

57. Uproszczony wypis z rejetru gruntów

58. Informacja z rejestru gruntów

59. Ekspertyza

60. Charakterystyka energetyczna

61. Platforma parkingowa

62. Wypis wyrys z MZT

63. Rzut parteru

64. Rzut I piętra

65. Rzut II piętra

66. Rzut dachu

67. Przekrój A-A

68. Przekrój B-B

69. Przekrój C-C

70. Elewacje

71. Opis arch.

72. Projekt toru treningowego

73. Opis PZT

74. Opis

75. PZT

76. PZT

77. Uproszczony wypis z rejestru gruntów

78. Informacja z rejestru gruntów

79. Opinia geotechniczna

80. Wypis wyrys z MPZT

Projekt architektura PT
81. Rzut parteru

82. Rzut I piętra

83. Rzut II piętra

84. Schemat PPOŻ - parter

85. Schemat PPOŻ - I piętro

86. Schemat PPOŻ - II piętro

87. Schemat PPOŻ - przekrój A-A

88. Schemat PPOŻ - przekrój B-B

89. Schemat PPOŻ - przekrój C-C

90. Schemat PPOŻ - przekrój C"-C

91. Rzut dachu

92. Przekrój A-A

93. Przekrój B-B

94. Przekrój C-C

95. Elewacje

96. Zestawienie stolarki i ślusarki

97. Zestawienie przegród budowlanych

98. Standardy dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnościami

99. Projekt techniczny architektoniczno - budowlany

100. Detal cokołu

101. Detal okno

102. Detal zadaszenia wejściowego

103. Detal obróbki blacharskiej

104. Detal montażu mobilnej ściany modułowej

105. Zestawienie balustrad

106. Detal mocowania przeszklenia klatki schodowej

107. Detal stojaka na rowery

108. Detal ławki

109. Detal furtki

110. Detal przęsła ogrodzenia

111. Detal bramy

112. Detal ogrodzenia 2

113. Detal zakńczenia attyki

114. Platforma parkingowa

Projekt konstrukcja
115. Opis konstrukcji

116. Obliczenia statyczne

117. Ekspertyza

118. Rzut fundamentów

119. Rzut konstrukcji parteru

120. Rzut konstrukcji I piętra

121. Rzut konstrukcji II piętra

122. Rzut konstrukcji attyki

123. Przekrój A-A

124. Przekrój B-B

125. Przekrój C-C

126. Ława fundamentowa L/1

127. Ława fundamentowa L/2

128. Ława fundamentowa L/3

129. Ława fundamentowa L/4

130. Stopa fundamentowa SF/1

131. Rdzenie żelbetowe

132. Rdzenie żelbetowe

133. Schody

134. Schody

135. Schody

136. Schody

137. Szyb windowy

138. Uzupełnienie monolityczne istniejących stropów

139. Belka wspornikowa

140. Belka wspornikowa

141. Wieniec żelbetowy

142. Wieniec żelbetowy

143. Wieniec żelbetowy

144. Wymian WM/1

145. Wzmocnienie podciągów

146. Nadproża stalowe

147. Belka stalowa

148. Dźwigary dachowe

Projekt wewnętrzny instalacji
149. Projekt techniczny - wewnętrzne instalacje sanitarne

150. Rzut parteru - instalacja wodociągowa

151. Rzut I piętra- instalacja wodociągowa

152. Rzut II piętra- instalacja wodociągowa

153. Rozwinięcie - instalacja wodociągowa

154. Rozwinięcie - instalacja hydrantowa

155. Rzut parteru - instalacja kanalizacji

156. Rzut I piętra- instalacja kanalizacji

157. Rzut II piętra- instalacja kanalizacji

158. Rozwinięcie- instalacja kanalizacji

159. Rzut parteru - instalacja ogrzewania

160. Rzut I piętra- instalacja ogrzewania

160. Rzut II piętra- instalacja ogrzewania

161. Rozwinięcie - instalacja ogrzewania

162. Rozwinięcie - instalacja wody lodowej

163. Rzut parteru- instalacja wentylacji

164. Rzut I piętra- instalacja wentylacji

165. Rzut II piętra- instalacja wentylacji

166. Rzut dachu - instalacja sanitarna

167. Schemat technologiczny kotłowni - stan istniejący

168. Schemat technologiczny kotłowni - instalacja projektowana

169. Przyklady mocowań instalacji wentylacji

170. Zestawienie elementów źródła ciepła i instalacji gazowej

171. Zestawienie elementów instalacji grzewczej i cwu - instalacja pomp ciepła

172. Bilans powietrza

173. Zestawienie kształtek wentylacyjnych

Projekt zewnętrznej instalacji sanitarnej
174. Zewnętrzne instalacje sanitarne

175. Profil zewnetrznej instalacji wody do zbiornika ppoż.

176. Profil zewętrznej instalacji kanalizacji saniatarnej

177. Profil zewnętrznej instalacji wody z zbiornika do hydrantów

178. Profil zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej

179. Profil zewnętrznej instalacji nawadniającej

180. Projekt techniczny - zewnętrzene instalacje sanitarne

Technologia-wyposażenie
181. Projekt techniczny - technologia

182. Rzut parteru

183. Rzut I piętra

184. Rzut II piętra

PŚDS Budowa
Przedmiar robót, STWiOR
Branża budowlana

185. Kosztorys ofertowy

186. Przedmiar

187. STWIORB strona tytułowa

188. STWIOR

Branża elektryczna
189. Kosztorys ofertowy SDS

190. Przedmiar SDS

191. STWIORB - strona tytułowa

192. SST instalacje zewnętrzne

193. SST instalacja fotowoltaiczna

194. SST instalacje wewnętrzne

Branża sanitarna
195. Kosztorys ofertowy

196. Przedmiar

197. STWIORB

Wyposażenie
198. Kosztorys ofertowy

199. Przedmiar

Zbiornik ppoż. wraz z infrastrukturą
200. Kosztorys ofertowy

201. Przedmiar

202. Strona tytułowa

Projekt budowlany
203. BIOZ

204. Charakterystyka energetyczna

205. Opinia geologiczna

206. Platforma parkingowa

207. Wypis wyrys z MPZT

208. Rzut parteru

209. Rzut piętra

210. Rzut dachu

211. Przekrój A-A

212. Przekrój B-B

213. Przekrój C-C

214. Elewacje

215. Zestawienie ślusarki

216. Zestawienie ścianki

217. Zestawienie drabin

218. Zestawienie zadaszeń

219. Standardy dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnościami

220. Projekt budowlany

221. Projekt budowlany

222. Projekt budowlany

Projekt techniczny
Projekt instalacje elektryczne
223. Rzut parteru

224. Rzut parteru - instalacje oświetlenia

225. Rzut I piętra - instalacje elektryczne

226. Rzut I piętra - instalacje oświetlenia

227. Rzut dachu - instalacje elektryczne

228. Schemat rozdzielnicy R1

229. Schemat rozdzielnicy R2

230. Opis

231. Rzut parteru - instalaje słaboprądowe

232. Rzut I piętra- instalaje słaboprądowe

233. Schemat systemu instalacji pożaru

234. Schemat systemu oddymiania

235. Schemat instalacji przywołania

236. Schemat instalacji CCTV

237. Schemat instalacji LAN

238. Schemat instalacji SSWIN

239. Fotowoltaika

240. Rzut dachu instalacje fotowoltaiczne

241. Schemat instalacji PV

242. Szczegół posadowienia paneli PV

243. Schemat rozdzielnicy RPV

244. Teletechnika opis

Projekt architektura
245. Rzut parteru

246. Rzut I piętra

247. Rzut dachu

248. Przekrój A-A

249. Przekrój B-B

250. Przekrój C-C

251. Elewacje

252. Zestawienie ślusarki

253. Zestawienie ścianki

254. Zestawienie drabin

255. Zestawienie zadaszeń

256. PZT

257. PZT

258. Widok od strony południowej

259. Widok od strony północno-wschodniej

260. Rzut parteru

261. Standardy dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnościami

262. Detal cokołu

263. Detal cokołu

264. Detal drzwi przeszklonych

265. Attyka prosta

266. Attyka nadwieszona

267. Detal ogniomuru

268. Detal ściany ppoż.

269. Fasada szklana

270. Detal fasady szklanej

271. Detal fasady szklanej

272. Detal ściany ppoż.

273. Wycieraczki wewnętrzne

274. Ogrodzenie

275. Rzut dachu

276. Rzut parteru

277. Projekt budowlany

278. Projekt budowlany

279. Projekt budowlany

280. PZT Projekt techniczny

281. Projekt techniczny architektoniczno-budowlany

282. PZT

283. PZT

284. PZT

285. Zdjęcie 1

286. Zdjęcie 2

Projekt konstrukcja PT
287. Opis konstrukcja

288. Rzut fundamentów

289. Rzut parteru

290. Rzut piętra

291. Rzut attyki

292. Ława fundamentowa

293. Ława fundamentowa

294. Ława fundamentowa

295. Ława fundamentowa

296. Stopa fundamentowa

297. Stopa fundamentowa

298. Rdzeń żelbetowy

299. Rdzeń żelbetowy

300. Rdzeń żelbetowy

301. Rdzeń żelbetowy

302. Schody

303. Nadproże

304. Nadproże

305. Nadproże

306. Nadproże

307. Nadproże

308. Nadproże

309. Belka żelbetowa

310. Belka stalowa

311. Wieniec żelbetowy

312. Wieniec żelbetowy

313. Wieniec żelbetowy

314. Strop monolityczny

315. Strop monolityczny

316. Dźwigar dachowy

317. Dźwigar dachowy

318. Dźwigar dachowy

319. Dźwigar dachowy

320. Dźwigar dachowy

321. Dźwigar dachowy

322. Dźwigar dachowy

323. Dźwigar dachowy

324. Dźwigar drewniany koszowy

325. Dźwigar dachowy

326. Dźwigar dachowy

327. Dźwigar dachowy

Projekt przyłączy PT
328. Przyłącze wody

329. Profil przyłącza wody

330. Szczegół studni wodomierzowej

331. Schemat zabezpieczeń

332. Nawiertka

333. Przyłącza sanitarne

334. PZT przyłącze wodne

335. Uzgodnienie

336. Projekt budowlany strona tytułowa

337. Decyzja

338. Warunki techniczne

Projekt wewnętrznej instalacji PT
339. Projekt techniczny

340. RZUT PARTERU - INSTALACJA WODOCIĄGOWA

341. RZUT PIĘTRA - INSTALACJA WODOCIĄGOWA

342. ROZWINIĘCIE - INSTALACJA WODOCIĄGOWA

343. RZUT PARTERU - INSTALACJA KANALIZACJI

344. RZUT PIĘTRA - INSTALACJA KANALIZACJI

345. ROZWINIĘCIE - INSTALACJA KANALIZACJI

346. RZUT PARTERU - INSTALACJA OGRZEWANIA

347. RZUT PIĘTRA - INSTALACJA OGRZEWANIA

348. ROZWINIĘCIE INSTALACJA OGRZEWANIA

349. ROZWINIĘCIE INSTALACJA CHŁODZENIA

350. RZUT PARTERU - INSTALACJA WENTYLACJI

351. RZUT PIĘTRA INSTALACJA WENTYLACJI

352. RZUT DACHU INSTALACJE SANITARNE

353. KOTŁOWNIA SCHEMAT TECHNOLOGICZNY

354. Zestawienie elementów źródła ciepła

355. Bilans powietrza

356. Zestawienie ksztaltek wentylacyjnych

Projekt zewnętrzny PT
357. Zewnętrzne instalacje sanitarne

358. PZT Zewnętrzne instalacje sanitarne

359. Profil zewnętrznej instalacji wody

360. Profil zewnętrznej kanalizacji sanitarnej

Technologia PT - wyposażenie
361. Projekt techniczny-technologia

362. Rzut parteru

363. Rzut piętra

PŚDS rozbiórka
364. Kosztorys ofertowy

365. Przedmiar rozbiórki garażu

366. STWIOR rozbiórki

367. Inwentaryzacja - rzut parteru

368. Inwentaryzacja - przekrój A-A

369. Inwentaryzacja - elewacje

370. Projekt budowlany - rozbiórki

371. PZT

372. Zakres prac rozbiórkowych

373. Zagospodarowanie terenu po rozbiórce

374. Wszystkie załączniki

375. Zmiana terminu składania ofert

376. Modyfikacja SWZ

377. Zmiana ogłoszenia

378. Odpowiedzi

379. Cd Odpowiedzi

380. Istotne potanowienia umowy - aktualne

381. Siłownia plenerowa

382. Odpowiedzi

383. AKTUALNY formularz ofertowy

384. Załączniki do odpowiedzi

385. Zmiana ogłoszenia

386. Odpowiedź

387. Odpowiedzi

388. Informacja o maksymalnej kwocie na realizację zamówienia

389. Informacja z otwarcia ofert
Wytworzył lub odpowiada za treść:Starosta Wołomiński - Adam Lubiak, data: 23.02.2021
Wprowadził:Wioleta Rolek, data: 23.02.2021 r., godz. 09.10
Ostatnia aktualizacja:Ewa Łuczyk, data: 09.04.2021 r., godz. 10.39
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
09.04.2021 r., godz. 10.39Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
23.03.2021 r., godz. 11.08Wioleta RolekAktualizacja przetargu
23.03.2021 r., godz. 10.14Wioleta RolekAktualizacja przetargu
22.03.2021 r., godz. 12.20Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
22.03.2021 r., godz. 12.20Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
18.03.2021 r., godz. 11.12Wioleta RolekAktualizacja przetargu
17.03.2021 r., godz. 15.09Wioleta RolekAktualizacja przetargu
15.03.2021 r., godz. 14.28Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
12.03.2021 r., godz. 14.37Wioleta RolekAktualizacja przetargu
12.03.2021 r., godz. 14.34Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
08.03.2021 r., godz. 15.20Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
08.03.2021 r., godz. 15.02Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
25.02.2021 r., godz. 11.30Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
24.02.2021 r., godz. 09.19Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
24.02.2021 r., godz. 09.18Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 15.30Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 15.28Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 13.40Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 13.29Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 13.22Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 13.06Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 12.55Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 12.44Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 12.38Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 12.20Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 12.08Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 11.49Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 11.18Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 11.14Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 11.03Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 10.59Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 10.46Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 10.39Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 10.34Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 10.28Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 10.22Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 10.09Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 10.06Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 10.01Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 09.54Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 09.47Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 09.45Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 09.43Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 09.32Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 09.14Wioleta RolekAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 09.13Wioleta RolekAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 09.13Wioleta RolekAktualizacja przetargu
23.02.2021 r., godz. 09.10Wioleta RolekDodanie przetargu

Strona oglądana: 3140 razy.