Wersja archiwalna BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

INFORMACJA!!!
Ogłoszenia o przetargach:
- Komendy Powiatowej PSP w Wołominie,
- Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie,
- Gospodarstwa Pomocniczego Obsługi Geodezyjnej,
- Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego,
- Środowiskowego Domu Samopomocy,
- Ośrodka Dokumentacji Etnograficznej "Korozja i Kolor"
znajdują się pod linkiem: Biuletyny Informacji Publicznej jednostek organizacyjnych powiatu W Biuletynie Informacji Publicznej bieżące dane są wprowadzane od 1 lipca 2003 r.

Przebudowa ulicy Batorego w Ząbkach

Ogłoszenie zamieszczono: 16.03.2011 r.
Data składania ofert: 12.04.2011 r., godz. 10.00
Data otwarcia ofert: 12.04.2011 r., godz. 10.30
Typ przetargu: Przetarg nieograniczony
Wołomin: Przebudowa ulicy Batorego w Ząbkach
Numer ogłoszenia: 45368 - 2011; data zamieszczenia: 16.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wołomiński , ul. Prądzyńskiego 3, 05-200 Wołomin, woj. mazowieckie, tel. 7874301,03,04 w. 152, faks 0-22 7765093.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wolominski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Batorego w Ząbkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulicy Batorego w Ząbkach (szczegółowy opis znajduje się w siwz).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.33.10-9, 45.23.14.00-9, 45.23.23.10-8, 45.23.24.21-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków, na podstawie złożonych dokumentów

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków, na podstawie złożonych dokumentów

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków, na podstawie złożonych dokumentów

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków, na podstawie złożonych dokumentów

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków, na podstawie złożonych dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dot. wykazu robót: dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku - udokumentowanie wykonania, co najmniej trzech robót o charakterze i złożoności porównywalnej z niniejszym przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich pięciu lat (zadanie porównywalne z zamówieniem - budowa lub przebudowa ulicy o przekroju ulicznym klasy L lub wyższej o nawierzchni asfaltowej wraz z budową kanalizacji deszczowej o długości ulicy minimum 0,5 km) - musi być sporządzony przez Wykonawcę wykaz prowadzonych robót wraz z dokumentami od Inwestorów potwierdzającymi, iż roboty były wykonane z należyta starannością. 2. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy. 3. Zaakceptowane istotne postanowienia umowy. 4. Kosztorys ofertowy uproszczony zgodny z załączonym przedmiotem robót. 5. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na przedmiot zamówienia. 6. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie; - oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólni.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Termin wykonania robót objętych niniejszą umową i rozliczenia inwestycji mogą ulec zmianie w przypadku: 1) Gdy warunki atmosferyczne nie pozwolą na prowadzenie robót zgodnie z wymogami technologicznymi, termin realizacji może się przesunąć o czas niezbędny do poprawnego wykonania robót. Przerwy w robotach z tego tytułu musi potwierdzić inspektor nadzoru. 2) Przerw w realizacji prac i robót, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego lub przyczyn obiektywnych niezależnych od stron umowy. 3) Zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego. 4) W przypadku przedłużenia terminu wykonania zamówienia strony sporządzą stosowny aneks.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-wolominski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wołominie ul. Prądzyńskiego 3, 05-200 Wołomin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wołominie ul. Prądzyńskiego 3, 05-200 Wołomin, kancelatia - pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

2. Plan sytuacyjny 1

3. Plan sytuacyjny 2

4. Przekroje normalne

5. Profil podłużny

6. Opis techniczny ul. Batorego

7. Część opisowa deszcz 1

8. Mapy 1

9. Mapy 2

10. Profil kan. 1

11. Profil kan. 2

12. Profil kan. 3

13. Przekrój kanału

14. Przekrój posadowienia kanału

15. Przekrój studni 1

16. Przekrój studni 2

17. Przekrój studni 3

18. Przekrój studni 4

19. Przekrój studni 5

20. Przyczółek z kanałem 1

21. Przyczółek z kanałem 2

22. Zestawienie wpustów i studni

23. Opis sygnalizacja świetlna

24. Stała organizacja ruchu - plan

25. Sygnalizacja świetlna - rysunki

26. Przedmiar Batorego deszczówka

27. Przedmiar Batorego drogówka

28. Przedmiar Batorego organizacja ruchu

29. Przedmiar Batorego sygnalizacja świetlna

30. Wyznaczenie punktów wysokościowych

31. Rozbiórka elementów dróg i ulic

32. Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych

33. Wykonanie nasypów

34. Wzmocnienie geosyntetykiem

35. Regulacja studzienek kanalizacyjnych

36. Koryto wraz z profilowaniem

37. Warstwa odsączająca

38. Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych

39. Podbudowa z kruszywa łamanego stab. mech.

40. Podbudowa z tłucznia

41. Podbudowa z chudego betonu

42. Podbudowa z BA

43. Nawierzchnia z betonu cementowego

44. Nawierzchnia z BA

45. Nawierzchnia z kostki betonowej

46. Umocnienie przez humusowanie i obsianie

47. Oznakowanie poziome

48. Oznakowanie pionowe

49. Krawężnik betonowy

50. Chodnik z betonowej kostki brukowej

51. Ściek z kostki betonowej

52. Mur oporowy żelbetowy

53. Wymagania ogólne

54. SST kanalizacja deszczowa Ząbki ul. Batorego

55. Mapka objazdów

56. Zmiana terminu składania ofert

57. Sygnalizacja świetlna

58. Odpowiedzi

59. Decyzja na wycinkę

60. Zmiana terminu składania ofert

61. Odpowiedź (05.04.2011)

62. Poprawiony przedmiar - część drogowa

63. Poprawiony przedmiar - deszczówka

64. Poprawiony przedmiar - organizacja ruchu

65. Przedmiar - sygnalizacja świetlna

66. Odpowiedź (06.04.2011)

67. Projekt geotechniczny
Wytworzył lub odpowiada za treść:Starosta Wołomiński - Piotr Uściński, data: 16.03.2011
Wprowadził:Ewa Łuczyk, data: 16.03.2011 r., godz. 09.02
Ostatnia aktualizacja:Ewa Łuczyk, data: 05.04.2013 r., godz. 10.35
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
05.04.2013 r., godz. 10.35Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
10.07.2012 r., godz. 08.32Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
07.04.2011 r., godz. 10.53Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
06.04.2011 r., godz. 09.22Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
06.04.2011 r., godz. 09.22Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
05.04.2011 r., godz. 09.11Wioleta RolekAktualizacja przetargu
05.04.2011 r., godz. 09.09Wioleta RolekAktualizacja przetargu
05.04.2011 r., godz. 08.30Wioleta RolekAktualizacja przetargu
05.04.2011 r., godz. 08.29Wioleta RolekAktualizacja przetargu
29.03.2011 r., godz. 12.07Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
29.03.2011 r., godz. 11.41Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
29.03.2011 r., godz. 10.46Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
29.03.2011 r., godz. 10.43Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
29.03.2011 r., godz. 09.48Wioleta RolekAktualizacja przetargu
28.03.2011 r., godz. 14.24Wioleta RolekAktualizacja przetargu
16.03.2011 r., godz. 11.11Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
16.03.2011 r., godz. 11.09Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
16.03.2011 r., godz. 11.07Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
16.03.2011 r., godz. 11.04Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
16.03.2011 r., godz. 11.02Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
16.03.2011 r., godz. 10.58Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
16.03.2011 r., godz. 10.48Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
16.03.2011 r., godz. 10.46Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
16.03.2011 r., godz. 10.38Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
16.03.2011 r., godz. 10.28Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
16.03.2011 r., godz. 10.26Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
16.03.2011 r., godz. 10.25Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
16.03.2011 r., godz. 10.19Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
16.03.2011 r., godz. 10.06Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
16.03.2011 r., godz. 10.06Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
16.03.2011 r., godz. 10.01Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
16.03.2011 r., godz. 09.58Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
16.03.2011 r., godz. 09.02Ewa ŁuczykDodanie przetargu

Strona oglądana: 4051 razy.