Wersja archiwalna BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

INFORMACJA!!!
Ogłoszenia o przetargach:
- Komendy Powiatowej PSP w Wołominie,
- Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie,
- Gospodarstwa Pomocniczego Obsługi Geodezyjnej,
- Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego,
- Środowiskowego Domu Samopomocy,
- Ośrodka Dokumentacji Etnograficznej "Korozja i Kolor"
znajdują się pod linkiem: Biuletyny Informacji Publicznej jednostek organizacyjnych powiatu W Biuletynie Informacji Publicznej bieżące dane są wprowadzane od 1 lipca 2003 r.

SPW.272.34.2020 Rozbudowa drogi powiatowej nr 4351W na odcinku od msc. Zabraniec gm. Poświętne do granicy powiatu wołomińskiego w ramach zadania Rozbudowa drogi powiatowej nr 4351W na odcinku od msc. Zabraniec, gm. Poświętne do granicy powiatu wołomińskiego

Ogłoszenie zamieszczono: 15.05.2020 r.
Data składania ofert: 17.07.2020 r., godz. 11.00
Data otwarcia ofert: 17.07.2020 r., godz. 11.10
Typ przetargu: Przetarg nieograniczony
Polska-Wołomin: Roboty w zakresie budowy dróg

2020/S 095-225902

Ogłoszenie o zamówieniu

Roboty budowlane
Podstawa prawna:

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Powiat Wołomiński
Adres pocztowy: ul. Pradzyńskiego 3
Miejscowość: Wołomin
Kod NUTS: PL
Kod pocztowy: 05-200
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Ewa Łuczyk; Anna Zawiślańska
E-mail: bzp@powiat-wolominski.pl
Tel.: +48 227874303
Faks: +48 227765093

Adresy internetowe:

Główny adres: www.powiat-wolominski.pl
I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.powiat-wolominski.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wolominski
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Rozbudowa drogi powiatowej nr 4351W na odcinku od msc. Zabraniec gm. Poświętne do granicy powiatu wołomińskiego w ramach zadania Rozbudowa drogi powiatowej nr 4351W na odcinku od msc. Zabraniec, gm. Poświętne do granicy powiatu wołomińskiego

Numer referencyjny: SPW.272.34.2020
II.1.2)Główny kod CPV
45233120
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.1.4)Krótki opis:

Rozbudowa drogi powiatowej nr 4351W na odcinku od msc. Zabraniec gm. Poświętne do granicy powiatu wołomińskiego w ramach zadania Rozbudowa drogi powiatowej nr 4351W na odcinku od msc. Zabraniec, gm. Poświętne – polepszenie warunków mieszkańców

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
45110000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Powiat wołomiński

II.2.4)Opis zamówienia:

Rozbudowa drogi powiatowej nr 4351W na odcinku od msc Zabraniec gm. Poświętne do granicy powiatu wołomińskiego w ramach zadania Rozbudowa drogi powiatowej nr 4351W na odcinku od msc Zabraniec, gm. Poświętne – polepszenie warunków mieszkańców

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium kosztu - Nazwa: Cena / Waga: 60
Kryterium kosztu - Nazwa: Zatrudnienie osób w celu przygotowania zawodowego / Waga: 20
Kryterium kosztu - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 20
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 29/07/2022
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi: 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych).

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Wykonawca wykaże się ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

— dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

I. Wykonawca wykonał minimum dwie roboty budowlane realizowane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, które polegały na rozbudowie, budowie, przebudowie drogi publicznej klasy Z lub wyższej, których wartość była równa lub wyższa 3 000 000,00 PLN każda.

Lub

Wykonawca wykonał minimum trzy roboty budowlane realizowane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, które polegały na rozbudowie, budowie, przebudowie drogi publicznej klasy Z lub wyższej, których wartość była równa lub wyższa 2 000 000,00 PLN każda.

II. Wykonawca dysponuje kierownikiem budowy, który legitymuje się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej – zgodnie z wymogiem ustawy Prawo budowlane, kierownik musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Ponadto Wykonawca przedstawi wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontroli jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

— wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaj u, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,

— wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Zmianie może ulec termin wykonania robót w przypadku:

— przerw w realizacji prac i robót, powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub na jego pisemne żądanie,

— zlecenia przez Zamawiającego robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego,

— w przypadku, gdy warunki atmosferyczne nie pozwolą na prowadzenie robót zgodnie z wymogami technologicznymi, termin realizacji może się przesunąć o czas niezbędny do poprawnego wykonania robót. Przerwy w robotach muszą wynikać z decyzji ustanowionego inspektor nadzoru w formie pisemnej,

— uzasadnionych przerw w realizacji prac i robót, powstałych z przyczyn niezależnych i niezawinionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego, a wynikających z ograniczeń wydanych na podstawie ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi, a w szczególności w okresie trwania stanu zagrożenia epidemicznego lub epidemii.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia

Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 19/06/2020
Czas lokalny: 11:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 19/06/2020
Czas lokalny: 11:10
Miejsce:

Otwarcie ofert nastąpi 19.6.2020, godz. 11.10 za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w Biurze Zamówień Publicznych.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia, których wartość nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego.

Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia:

1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz odnośnie do skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;

2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;

6) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;

7) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp;

8) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp;

9) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 716);

10) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu;

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800

Adres internetowy: http://uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.

2. Odwołanie przysługuje od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.

3. Odwołanie wnosi się w terminie określonym w art. 182 ustawy Pzp.

4. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy Pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.

5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.

6. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.

7. W przypadku wniesienia odwołania wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień SIWZ Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert lub termin składania wniosków.

8. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia.

9. W sprawach nieuregulowanych w ustawie Pzp zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800

Adres internetowy: http://uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
13/05/2020

Otwarcie ofert odbędzie się on-line pod linkiem: http://powiat-wolominski.pl/info/zawartosc/443/. Zestawienie złożonych ofert zostanie niezwłocznie umieszczone na stronie internetowej oraz platformie zakupowej.
W przypadku pytań prosimy o kontakt pod adresem e-mailowym: bzp@powiat-wolominski.pl, nr telefonu: 346 11 52.


Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Formularz cenowy drogi

Formularz cenowy most

Formularz cenowy odwodnienie

Formularz cenowy MOP

Dokumentacja geotechniczna, projekt geotechniczny

Dokumentacja badań podłoża gruntowego - projekt geotechniczny

Projekt budowlany i wykonawczy

Opis - projekt budowlany

Opis - projekt wykonawczy

Projekt budowlany - część drogowa, sanitarna, mostowa

Projekt wykonawczy- część drogowa, sanitarna

Projekt wykonawczy- część mostowa

Prokjekt inwentaryzacji zieleni i nasadzeń

Mapa 1

Mapa 2

Mapa 3

Opis techniczny

Specyfikacje

SST Część drogowa i sanitarna

SST Część mostowa

STS Część zieleń (nasadzenia)

STS Część zieleń (wycinki)

Stała organizacja ruchu

Odpowiedzi

JEDZ - pdf

JEDZ - xml

JEDZ - xml


ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT

Zmiana ogłoszenia

Informacja


Odpowiedzi

Formularze cenowe - drogi AKTUALNE

Formularze cenowe - MOP AKTUALNE

Formularze cenowe - most AKTUALNE

Formularze cenowe - odwodnienie AKTUALNE

Formularz ofertowy (aktualny), załączniki, IPU (aktualne) - wersja edytowalna

Oznakowanie poziome

Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach

Asfalt twardolany dla warstwy wiążącej

Umocnienie brzegów cieku

Operat wodnoprawny

Opinia 1

Opinia 2

Opinia 3

Opinia 4

Pismo - Centrum wsparcia Teleinfomatycznego Sił Zbrojnych

Pozwolenie wodnoprawne

RDOS

Schemat separatora i piaskownika

Uzgodnienie odprowadzenia wód opadowych

Załącznik nr 1 do decyzji

Zgoda na odprowadzanie wód opadowych

ZRID

ZUD

ZZWT

Przedłużenie terminu składania ofert

Odpowiedzi 03.07.2020

Aktualny formularz cenowy - drogi 03.07.2020

Aktualny formularz cenowy - MOP 03.07.2020

Aktualny formularz cenowy - most 03.07.2020

Aktualny formularz cenowy - odwodnienie 03.07.2020

Odpowiedzi 06.07.2020

Aktualny formularz cenowy - drogi 06.07.2020

Aktualny formularz cenowy - MOP 06.07.2020

Aktualny formularz cenowy - most 06.07.2020

Aktualny formularz cenowy - odwodnienie 06.07.2020

Aktualny formularz cenowy - drogi 07.07.2020

Aktualny formularz cenowy - odwodnienie 07.07.2020

Przedłużenie terminu składania ofert

Odpowiedzi

Aktualny formularz cenowy - drogi 09.07.2020

Aktualny formularz cenowy - most 09.07.2020

Aktualny formularz cenowy - odwodnienie 09.07.2020

Aktualny formularz cenowy - parking 09.07.2020

Przedłużenie terminu składania ofert



Zestawienie ofert
Wytworzył lub odpowiada za treść:Adam Lubiak - Starosta Wołomiński, data: 15.05.2020
Wprowadził:Ewa Łuczyk, data: 15.05.2020 r., godz. 09.29
Ostatnia aktualizacja:Ewa Łuczyk, data: 01.10.2020 r., godz. 14.55
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
01.10.2020 r., godz. 14.55Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
20.08.2020 r., godz. 12.49Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
17.07.2020 r., godz. 13.50Wioleta RolekAktualizacja przetargu
17.07.2020 r., godz. 13.50Wioleta RolekAktualizacja przetargu
15.07.2020 r., godz. 14.32Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
13.07.2020 r., godz. 09.04Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
13.07.2020 r., godz. 09.03Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
09.07.2020 r., godz. 12.04Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
09.07.2020 r., godz. 09.10Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
07.07.2020 r., godz. 11.12Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
07.07.2020 r., godz. 11.12Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
06.07.2020 r., godz. 15.24Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
03.07.2020 r., godz. 12.50Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
30.06.2020 r., godz. 09.04Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
29.06.2020 r., godz. 14.19Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
29.06.2020 r., godz. 14.18Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
29.06.2020 r., godz. 14.12Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
29.06.2020 r., godz. 14.05Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
26.06.2020 r., godz. 09.09Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
25.06.2020 r., godz. 10.19Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
15.06.2020 r., godz. 09.15Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
09.06.2020 r., godz. 10.00Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
26.05.2020 r., godz. 09.01Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
15.05.2020 r., godz. 14.32Sylwia PerzanowskaAktualizacja przetargu
15.05.2020 r., godz. 10.23Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
15.05.2020 r., godz. 09.43Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
15.05.2020 r., godz. 09.42Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
15.05.2020 r., godz. 09.29Ewa ŁuczykDodanie przetargu

Strona oglądana: 5599 razy.