Wersja archiwalna BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

INFORMACJA!!!
Ogłoszenia o przetargach:
- Komendy Powiatowej PSP w Wołominie,
- Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie,
- Gospodarstwa Pomocniczego Obsługi Geodezyjnej,
- Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego,
- Środowiskowego Domu Samopomocy,
- Ośrodka Dokumentacji Etnograficznej "Korozja i Kolor"
znajdują się pod linkiem: Biuletyny Informacji Publicznej jednostek organizacyjnych powiatu W Biuletynie Informacji Publicznej bieżące dane są wprowadzane od 1 lipca 2003 r.

SPW.272.21.2017 Przebudowa ciągu ulic Załuskiego, Zagańczyka, Mareckiej, Szerokiej w Kobyłce, etap Rozbudowa drogi powiatowej Nr 4352W na odcinku 1 ul. Marecka i Zagańczyka oraz na odcinku 3 ul. Załuskiego w Kobyłce

Ogłoszenie zamieszczono: 08.03.2017 r.
Data składania ofert: 27.03.2017 r., godz. 11.00
Data otwarcia ofert: 27.03.2017 r., godz. 11.45
Typ przetargu: Przetarg nieograniczony
Ogłoszenie nr 39080 - 2017 z dnia 2017-03-08 r.
Wołomin: Przebudowa ciągu ulic Załuskiego, Zagańczyka, Mareckiej, Szerokiej w Kobyłce, etap Rozbudowa drogi powiatowej Nr 4352W na odcinku 1 ul. Marecka i Zagańczyka oraz na odcinku 3 ul. Załuskiego w Kobyłce
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wołomiński, krajowy numer identyfikacyjny 1326934400000, ul. ul. Prądzyńskiego 3, 05200 Wołomin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 7874301,03,04 w. 152, e-mail zam@powiat-wolominski.pl, faks 0-22 7765093.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-wolominski.pl

Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.powiat-wolominski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
www.powiat-wolominski.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w zamkniętej kopercie
Adres:
w Starostwie Powiatowym w Wołominie, ul. Prądzyńskiego 3, kancelaria, 05 – 200 Wołomin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ciągu ulic Załuskiego, Zagańczyka, Mareckiej, Szerokiej w Kobyłce, etap Rozbudowa drogi powiatowej Nr 4352W na odcinku 1 ul. Marecka i Zagańczyka oraz na odcinku 3 ul. Załuskiego w Kobyłce
Numer referencyjny: SPW.272.21.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przebudowa ciągu ulic Załuskiego, Zagańczyka, Mareckiej, Szerokiej w Kobyłce, etap Rozbudowa drogi powiatowej Nr 4352W na odcinku 1 ul. Marecka i Zagańczyka oraz na odcinku 3 ul. Załuskiego w Kobyłce

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/08/2017

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków dotyczących kompetencji i uprawnień
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się odpowiednim ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - Wykaz robót w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym wskazanym w przedmiocie zamówienia, min. 2 roboty budowlane polegające na rozbudowie, budowie, przebudowie drogi publicznej klasy L, Z lub wyższej wraz z budową odwodnienia, o wartości robót min. 1.500.000,00 zł - Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontroli jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wykonawca posiada kierownika budowy legitymującego się uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej – zgodnie z wymogiem ustawy Prawo budowlane, kierownik musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 3) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł, - wykaz robót w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym wskazanym w przedmiocie zamówienia min. 2 roboty budowlane polegające na rozbudowie, budowie, przebudowie drogi publicznej klasy L, Z lub wyższej wraz z budową odwodnienia, o wartości robót min. 1.500.000,00 zł. - wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontroli jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wykonawca posiada kierownika budowy legitymującego się uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej – zgodnie z wymogiem ustawy Prawo budowlane, kierownik musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- kosztorys ofertowy, - oświadczenia Wykonawcy o wprowadzeniu dodatkowych elementów BRD w stałej organizacji ruchu, - oświadczenia Wykonawcy o zatrudnieniu na staż zawodowy, na czas trwania budowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Wadium wnosi się w jednej z następujących form: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężny, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy zdeponować w kasie Starostwa w Wołominie przy ul. Prądzyńskiego 3, a do oferty załączyć kserokopię z potwierdzeniem przez kasę przyjęcia w depozyt. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku: PKO BP SA 24 1020 1042 0000 8102 0016 6942 z adnotacją: Wadium - Przebudowa ciągu ulic Załuskiego, Zagańczyka, Mareckiej, Szerokiej w Kobyłce, etap Rozbudowa drogi powiatowej Nr 4352W na odcinku 1 ul. Marecka i Zagańczyka oraz na odcinku 3 ul. Załuskiego w Kobyłce Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium. W przypadku złożenia oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie, wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga, aby w treści dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium były wskazane wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60
gwarancja 20
zatrudnienie osób w celu przygotowania zawodowego 4
poprawa jakości 16

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu


Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmianie może ulec termin wykonania robót w przypadku: 1) przerw w realizacji prac i robót, powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub na jego pisemne żądanie, 2) zlecenia przez Zamawiającego robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego, 3) w przypadku, gdy warunki atmosferyczne nie pozwolą na prowadzenie robót zgodnie z wymogami technologicznymi, termin realizacji może się przesunąć o czas niezbędny do poprawnego wykonania robót. Przerwy w robotach muszą wynikać z decyzji ustanowionego inspektor nadzoru w formie pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 24/03/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Projekt wykonawczy
branża elektroenergetyczna


2. Plan sytuacyjny

3. Projekt wykonawczy

4. Strona tytułowa specyfikacja oświetlenie

5. Opis PW

6. Projekt wykonawczy branży elektrycznej - przebudowa sieci

7. Projekt wykonawczy branży elektrycznej - przebudowa sieci 2

8. Plan sytuacyjny

9. Strona tytułowa projektu wykonawczego branży elektrycznej - przebudowa sieci

10. Opis projektu wykonawczego branży elektrycznej

11. Plan sytuacyjny - elektryka

12. Schemat kanalizacji kablowej

13. Schemat kabli sygnalizacyjnych

14. Schemat kabli do przycisków dla pieszych

15. Schemat kabli do kamer

16. Schemat połączenia sygnalizatora akustycznego

17. Schemat zasilania

18. Strona tytułowa projektu wykonawczego - branża elektryczna - sygnalizacja świetlna

19. Opis projektu wykonawczego - branża elektryczna - sygnalizacja świetlna

20. Plan sytuacyjny przyłącza zasilającego sygnalizację świetlną

21. Schemat zasilania

22. Widok złącza ZK1a+P

23. Strona tytułowa projektu wykonawczego branży elektrycznej - zasilanie sygnalizacji świetlnej

24. Opis projektu wykonawczego branży elektrycznej - zasilanie sygnalizacji świetlnej

Branża drogowa

Odcinek 1 - Marecka


25. Projekt wykonawczy branży drogowej odcinek nr 1 Marecka - Zagańczyka

26. Plan sytuacyjny - odcinek 1

27. Plan sytuacyjny - odcinek 1

28. Przekrój podłużny - odcinek 1

29. Przekrój podłużny - odcinek 1

30. Przekrój podłużny - odcinek 1

31. Przekroje normalne - odcinek 1

32. Przekroje normalne - zjazdy

33. Przepust

34. Szczegóły techniczne

35. Plan rozbiórek odcinek 1

36. Plan sytuacyjny odcinek 1

37. Plan sytuacyjny odcinek 1

38. Plan sytuacyjny odcinek 1

39. Plan sytuacyjny odcinek 1

40. Przekroje poprzeczne odcinek 1

41. Przekroje poprzeczne odcinek 1

42. Przekroje poprzeczne odcinek 1

43. Przekroje poprzeczne odcinek 1

Odcinek 3 - Załuskiego

44. Plan sytuacyjny odcinek 3

45. Plan sytuacyjny odcinek 3

46. Plan sytuacyjny odcinek 3

47. Plan sytuacyjny odcinek 3

48. Plan sytuacyjny odcinek 3

49. Plan sytuacyjny odcinek 3

50. Przekrój podłużny odcinek 3

51. Przekrój podłużny odcinek 3

52. Przekrój podłużny odcinek 3

53. Przekroje normalne odcinek 3

54. Przekroje normalne - zjazdy

55. Szczegóły techniczne

56. Plan rozbiórek odcinek 3

57. Przekroje poprzeczne odcinek 3

58. Przekroje poprzeczne odcinek 3

59. Przekroje poprzeczne odcinek 3

60. Przekroje poprzeczne odcinek 3

61. Przekroje poprzeczne odcinek 3

62. Projekt wykonawczy branży drogowej odcinek 3 Załuskiego

Branża telekomunikacji
Odcinek 3 - Załuskiego


63. Projekt wykonawczy branży telekomunikacyjnej odcinek 3 Załuskiego

64. Plan sytuacyjny

Branża wod. - kan. - gaz
Odcinek 1 Marecka - Zagańczyka
Sieci kanalizacyjne


65. Projekt budowlany branży sanitarnej - sieci kanalizacyjnej

66. Plan orientacyjny

67. Studnia osadnikowa żelbetowa

68. Studnia rewizyjna

69. Szczegół odwodnienia powierzchniowego

70. Projekt budowlany branży sanitarnej - sieci kanalizacyjne

71. Plan sytuacyjny

72. Profil podłużny kanalizacji deszczowej

73. Profil podłużny kanalizacji deszczowej

74. Profil podłużny kanalizacji sanitarnej

Sieci wodociągowe

75. Plan sytuacyjny

76. Profil podłużny wodociągu

77. Plan orientacyjny

78. Projekt wykonawczy branży sanitarnej - sieci wodociągowe

PSOR
odcinek 1 Marecka - Zagańczyka


79. Projekt stałej organizacji ruchu

80. Projekt stałej organizacji ruchu

81. Projekt oznakowania drogi powiatowej nr 4352W

Odcinek 3 Załuskiego

82. Projekt stałej organizacji ruchu

83. Projekt stałej organizacji ruchu

Sygnalizacja

84. Projekt sygnalizacji świetlnej

85. Projekt sygnalizacji świetlnej

86. Schemat skrzyżowania i rozmieszczenie sygnalizatorów

87. Schemat skrzyżowania i rozmieszczenie sygnalizatorów

88. Programy sygnalizacji

89. Obliczenia programu sygnalizacji świetlnej

90. Obliczenia programu sygnalizacji świetlnej 40s

91. Obliczenia programu sygnalizacji świetlnej 40s

92. Obliczenia programu sygnalizacji świetlnej 90s

93. Obliczenia programu sygnalizacji świetlnej 90s

94. Programy sygnalizacji

95. Obliczenia programu sygnalizacji świetlnej

96. Obliczenia programu sygnalizacji świetlnej 90s

97. Obliczenia programu sygnalizacji świetlnej 90s

98. Obliczenia programu sygnalizacji świetlnej 40s

99. Obliczenia programu sygnalizacji świetlnej 40s

GEOLOGIA
Badania nośności


100. Pomiar ugięć nawierzchni podatnych ugięciomierzem belkowym

101. Analiza ugięć nawierzchni

102. Pomiar ugięć nawierzchni podatnych ugięciomierzem belkowym

103. Analiza ugięć nawierzchni

104. Sprawozdanie - badania nośności nawierzchni drogowej

Dokumentacja badań podłoża

105. Dokumentacja badań podłoża gruntowego

106. Mapka sytuacyjna lokalizacji otworów badawczych i przekroju

107. Karta otworu geotechnicznego 1

108. Karta otworu geotechnicznego 2

109. Karta otworu geotechnicznego 3

110. Karta otworu geotechnicznego 4

111. Karta otworu geotechnicznego 5

112. Karta otworu geotechnicznego 6

113. Karta otworu geotechnicznego 7

114. Karta otworu geotechnicznego 8

115. Karta otworu geotechnicznego 9

116. Karta otworu geotechnicznego 10

117. Karta otworu geotechnicznego 11

118. Karta otworu geotechnicznego 12

119. Karta otworu geotechnicznego 13

120. Karta otworu geotechnicznego 14

121. Karta otworu geotechnicznego 15

122. Karta otworu geotechnicznego 16

123. Karta otworu geotechnicznego 17

124. Objaśnienia symboli

SPECYFIKACJE

125. SST roboty instalacji sanitarnych odcinek 1 Marecka - Zagańczyka

126. SST roboty drogowe odcinek 1 Marecka - Zagańczyka

127. SST roboty drogowe odcinek 3 Załuskiego

128. Strona tytułowa SST oświetlenie odcinek 3 Załuskiego

129. SST opis oświetlenie odcinek 3 Załuskiego

130. SST strona tytułowa przebudowa sieci NN odcinek 3 Załuskiego

131. SST opis przebudowa sieci NN odcinek 3 Załuskiego

132. SST strona tytułowa sygnalizacja świetlna odcinek 3 Załuskiego

133. SST opis sygnalizacja świetlna odcinek 3 Załuskiego

134. SST strona tytułowa zasilanie sygnalizacji świetlnej odcinek 3 Załuskiego

135. SST opis zasilanie sygnalizacji świetlnej odcinek 3 Załuskiego

136. Decyzja ZRID

137. Przedmiar

138. Zmiana ogłoszenia

139. Odpowiedź

140. Zestawienie ofert
Wytworzył lub odpowiada za treść:Kazimierz Rakowski - Starosta Wołomiński, data: 08.03.2017
Wprowadził:Ewa Łuczyk, data: 08.03.2017 r., godz. 11.47
Ostatnia aktualizacja:Wioleta Rolek, data: 27.03.2017 r., godz. 12.31
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
27.03.2017 r., godz. 12.31Wioleta RolekAktualizacja przetargu
23.03.2017 r., godz. 10.23Wioleta RolekAktualizacja przetargu
22.03.2017 r., godz. 14.23Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
22.03.2017 r., godz. 14.22Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
22.03.2017 r., godz. 14.21Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
09.03.2017 r., godz. 10.56Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
09.03.2017 r., godz. 10.55Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
09.03.2017 r., godz. 10.53Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
09.03.2017 r., godz. 10.52Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
09.03.2017 r., godz. 10.51Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
09.03.2017 r., godz. 10.47Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
08.03.2017 r., godz. 15.36Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
08.03.2017 r., godz. 15.19Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
08.03.2017 r., godz. 13.49Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
08.03.2017 r., godz. 13.21Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
08.03.2017 r., godz. 13.00Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
08.03.2017 r., godz. 12.52Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
08.03.2017 r., godz. 12.06Ewa ŁuczykAktualizacja przetargu
08.03.2017 r., godz. 11.47Ewa ŁuczykDodanie przetargu

Strona oglądana: 3305 razy.